Země původu | Německo |
---|---|
Výrobce | Zassenhaus |
Záruční doba | 25 let na mlecí mechanismus |
Modelová řada | HANNOVER |
Univerzální prkénko pro každodenní použití. Tmavé tvrdé dřevo z udržitelných zdrojů. K čištění stačí otřít vlhkým hadříkem a nechat uschnout ve svislé poloze.
<LI class=„base-info–entry entry-attribute“>Materiál: akáciové dřevo </LI> <LI class=„base-info–entry entry-attribute“>Univerzální použití</LI> <LI class=„base-info–entry entry-attribute“>Snadné čištění</LI>
<HR />
<LI class=„base-info–entry entry-attribute“><STRONG class=„entry–label“>Délka:</STRONG> 58 cm</LI> <LI class=„base-info–entry entry-attribute“><STRONG class=„entry–label“>Šířka:</STRONG> 20 cm</LI> <LI class=„base-info–entry entry-attribute“><STRONG class=„entry–label“>Výška:</STRONG> 3 cm</LI> <LI class=„base-info–entry entry-attribute“><STRONG class=„entry–label“>Hmotnost:</STRONG> 1,7 kg</LI>
<HR />
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-2 emotion–mode-resize emotion–0“ data-emotion=„true“ data-gridmode=„resize“ data-fullscreen=„false“ data-columns=„2“ data-cellspacing=„30“ data-cellheight=„500“ data-basewidth=„1160“>
**
**
</SECTION>
</P>
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-2 emotion–mode-resize emotion–0“>
<P>
ZASSENHAUS – od roku 1867 Začátky
Kolébka tradiční společnosti byla v Tönisheide v Porýní. Pod názvem „Trappmann & Zassenhaus“ se z bývalé obchodní společnosti během několika let stala výrobní společnost pro mlýnky na kávu. Společnost byla poprvé zmíněna v obchodním rejstříku Schwelm 21. března 1877 s poznámkou, že byla zahájena spolupráce mezi Juliem vom Cleffem a Robertem Zassenhausem. V nejnovějším bádání o historii firmy se k tomuto datu váže i sídlo firmy ve Schwelmu. Když Cleffův společník v roce 1877 odešel, nyní jediný vlastník Robert Zassenhaus pokračoval v rozšiřování exportu a výroby. Mlýnky pro mlýnky na kávu byly vyrobeny ve vlastní malé kovárně. Zbývající příslušenství bylo zakoupeno u tehdejšího Remscheidu, kde se mlýnky na kávu vyráběly již několik let. Jak se podnik stále rozrůstal, byla v roce 1895 postavena nová továrna s vlastními lisy a novými stroji, aby mohla být výroba téměř všech dílů pro mlýnky na kávu prováděna efektivněji. Zatímco do té doby se zaměřoval především na export, společnost se nyní stále více rozvíjela ve výrobní společnost.
20. století
V roce 1904 velký požár zničil téměř celý sklad. Protože se nyní ukázalo, že stávající výrobní prostory již nestačí pro stále se rozšiřující podnikání, byla postavena nová, prostorná tovární budova. Sortiment byl rozšířen o nové produkty, jako jsou kráječe chleba, mlýnky na pepř a žehličky, čímž se výrobní program rozšířil. Pro větší samostatnost ve výrobě bylo v roce 1925 rozhodnuto rozšířit tovární budovu o větší přístavbu, aby bylo možné vyrábět boxy na mlýnky na kávu v dřevozpracující dílně. Pod ochrannou známkou „Lev s deštníkem“, s níž zboží z exportního byznysu již neslo název „Zassenhaus“ po celém světě, byly nyní domácí spotřebiče zasílány do všech částí světa. Název Zassenhaus nebo symbol RZ se stal kvalitním pojmem.
</P>
</SECTION>
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-2 emotion–mode-resize emotion–0“>
<P>Těžké časy
V roce 1928 společnost utrpěla bolestnou ztrátu, když starší a mladší manažeři v krátkých intervalech umírali. Následující roky byly těžké. Kvůli druhé světové válce byla část pracovních sil povolána do vojenské služby. Většina zbývajících sil byla povolána do služby. Se zbytkem posádky musela firma přejít na výrobu válečného materiálu. Po skončení druhé světové války byla stará výroba zpočátku obnovena v mírném rozsahu, až se vše po roce 1948 vrátilo do starých kolejí. V počátcích hospodářského zázraku se obchod dobře rozvíjel a tržby rok od roku rostly. Ale byly i neúspěchy. Nejprve v roce 1957 zničil velký požár všechny zásoby dřeva. Prodej starých, ručně ovládaných mlýnků na kávu navíc koncem 50. let rapidně klesl v důsledku zvyšující se elektrifikace domácností. V následujících letech již dřevozpracující podnik nefungoval na plný výkon a byly postiženy i další části podniku. Co bylo třeba udělat?
Po konzultaci se zastupiteli se vedení rozhodlo pustit se do výroby předmětů každodenní potřeby a dárkových předmětů z teaku. Výrobní program se rozšířil o rozsáhlý sortiment dřeva a jméno Zassenhaus přispělo k tomu, že si firma mohla vydobýt dobrou pozici na trhu s novými produkty. Vážná situace byla překonána a zároveň byla společnost odolnější vůči krizi.
</SECTION>
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-1 emotion–mode-resize emotion–0“>
</P>
</SECTION>
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-2 emotion–mode-resize emotion–0“>
<P>Inovace a design
Kromě osvědčené kvality se stále více soustředilo také na inovace. Investovalo se do vývoje speciálních, patentovaných komponentů pro domácí spotřebiče – včetně mlýnků na kávu a pepř – a důraz byl kladen na trendy, jako jsou plechové výrobky (1982) a v 90. letech na design a barvu s nápisem „Indigo“ série. V souladu s tisíciletími představila společnost Zassenhaus v roce 2000 mlýnek CeraPlus, který je světovým unikátem. Na základě nového typu technologie mlýnků a inovativního výrobního procesu je mlýnek i dnes jedním z nejlepších na světovém trhu.
Manufaktura
Vášeň pro řemeslo zůstala vždy stejná během více než 150leté historie společnosti. Abychom splnili vysoké standardy kvality, klademe velký důraz na skutečnost, že naše mlýny a jejich součásti jsou stále pečlivě vyráběny a montovány ručně v mnoha pracovních krocích. Díky tomu jsou originální produkty Zassenhaus tak výrazné a jedinečné. Nároky na naše mlýnky na kávu a koření jsou vysoké: vysoce kvalitní materiály, ruční výroba s důrazem na detail a vynikající funkčnost. Koncepce výroby by měla být v každém případě zachována a je kvalitativním znakem.
</SECTION>
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-1 emotion–mode-resize emotion–0“>
</P>
Nová doba
</SECTION>
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-2 emotion–mode-resize emotion–0“>
<P align=„justify“>Po turbulentní fázi s přesuny výroby, propouštěním a nakonec bankrotem se značka Zassenhaus mohla v roce 2007 přeorientovat na budoucnost pod novým názvem a novým sídlem v Solingenu. Tradiční značka Zassenhaus opět přispěla k tomu, že se nově vzniklá společnost dokázala během pár let opět úspěšně prosadit na trhu. Kromě toho byla přijata nezbytná opatření, jako je modernizace marketingu a osvěžení a konkrétně rozšíření sortimentu, což přispělo k rozmachu. Kromě rozšíření kolekce v oblasti kuchyňských a dárkových předmětů je jádro značky stále pevně spjato se počátky společnosti Zassenhaus. Zejména v segmentu mlýnků na kávu a koření se ve výrobcích odráží vášeň a řemeslná zručnost v kombinaci s nejvyššími standardy kvality.
Na konci tohoto krátkého přehledu více než 150 let bohaté historie cítíme skutečnou potřebu poděkovat lidem, kteří významně přispěli k další existenci a úspěchu značky. Během dlouhé éry s dobou prosperity a krizí se s obchodními partnery společnosti vyvinulo pouto, které se vyznačuje vzájemnou důvěrou. Totéž platí pro mnoho loajálních zaměstnanců, kteří v dobrých i zlých dnech pomáhali udržovat pokrok a výkon. Tyto vztahy jsou základem každé společnosti. Společnost Zassenhaus děkuje všem svým zaměstnancům, obchodním partnerům, přátelům a ambasadorům značky za důvěru, kterou do nás vložili, a za jejich věrnost značce.
</SECTION>
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-1 emotion–mode-resize emotion–0“>
</P>
<SECTION class=„emotion–container emotion–column-2 emotion–mode-resize emotion–0“>
<P>
</SECTION>
</SECTION>