Nordic Ware jarní forma na pečení velikonočního zajíčka nebo králíčka, 3D Dvojdílná přiklápěcí forma se vám bude hodit nejen pro jarní svátky. Motiv ušáka je totiž perfektní jak pro přivítání jara, tak tuhle formu oceníte například i při oslavě narozenin svých malých dětí či vnoučátek.
objem: 710 ml (3 cup) rozměry: 25 x 20 x 8 cm 5 let záruka
Pečení s dvoudílnou formou zajíčka/králíčka od Nordic Ware
před prvním použitím umyjte v teplé mýdlové vodě před každým pečením vytřete máslem, sádlem nebo jiným tukem na pečení a vysypte polohrubou moukou do formy nalijte vždy maximálně 3/4 jejího objemu, zabráníte tak přetečení těsta ušáka pečte naležato, část s otvorem pro vycházení páry musí být nahoře používejte do teploty trouby maximálně 200°C. nemyjte v myččce nádobí, vždy používejte pouze horkou mýdlovou vodu a neabrasivní houbičku
Historie americké značky Nordic Ware se začala psát v roce 1946, kdy firmu založil metalurgický inženýr se švédskými kořeny David Dalquistspolu se svou manželkou Dorothy. Do většího povědomí zákazníků se ale značka dostala až v roce 1950. Tehdy Davida navštívila skupina hospodyněk a požádala ho o vytvoření klasické bábovkové formy, takové, kterou znaly ze svých evropských domovin. David se jejich přáním inspiroval a vytvořil světově známé Bundt, což je patentově chráněné označení bábovkových pečících forem. Dalším zásadním firemním mezníkem se stal rok 1966. V americkém Houstonu se tehdy konala prestižní soutěž v pečení (Pillsbury Bake-Off), kde soutěžící Ella Helfrich obsadila 2. místo s formou Nordic Ware s otvorem uprostřed a upekla dnes už ikonický recept Fudge Tunel, který zaručil slávu nejen jí, ale hlavně značce Nordic Ware. Její formy se doslova přes noc staly hitem. Dnes má doma formu Nordic Ware téměř 70 miliónů domácností, a toto číslo stále roste.Stále rodinná společnost sídlí v Minneapolis ve státě Minnesota, zde má rovněž své vývojové centrum. Značka Nordic Ware neustále inovuje, využívá ty nejmofernější technologie. Když je forma navržena, vytiskne se nejprve 3D model a teprve pak se může začít s vlastní výrobou formy. Firma nejen inovuje výrobní procesy, ale také doplňuje svůj prodejní sortiment o nové tvary a sezonní formy. Vše od vzniku až po expedici výrobku na jednom místě.